maandag 11 december 2017

Waarom kunnen renteniers met een klein pensioen niet genieten van de belastingvermindering voor crowdfunding? - De Standaard

Ik ben een alleenstaande weduwe met een werknemerspensioen. Om minder belastingen te betalen, zou ik graag willen deelnemen aan crowdfunding. Als gepensioneerde kom ik daar echter niet voor in aanmerking omdat ik ‘zogezegd’ niet genoeg inkomsten heb om de participatie te betalen. Waarom word ik hiervan uitgesloten als ik nog wel voldoende inkomsten heb om belasting te betalen?
Wettelijk gezien bent u als gepensioneerde niet uitgesloten van de taxshelter voor crowdfunding. Het klopt echter dat gepensioneerden in de praktijk vaak uit de boot vallen voor dit voordeel, zelfs als ...

Waarom kunnen renteniers met een klein pensioen niet geniete... - De Standaard



Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :