maandag 11 december 2017

Kunnen gehuwde partners allebei genieten van de belastingvrijstelling voor ‘kleine’ pensioenen? - De Standaard

‘Ik heb gelezen dat op kleine pensioenen tot ongeveer 15.000 euro geen belasting moet betaald worden. Ik heb in mijn loopbaan wat deeltijds gewerkt en ontvang daardoor een pensioen dat op jaarbasis net onder de grens van 15.000 euro blijft. Toch zullen we volgens onze boekhouder belasting moeten betalen omdat mijn pensioen samengeteld wordt met pensioen van mijn echtgenoot. Klopt dat?’ Wat uw boekhouder heeft gezegd, klopt inderdaad. De fiscale vrijstelling tot +/- 15.000 euro geldt voor gepensioneerden die als alleenstaande worden belast

Kunnen gehuwde partners allebei genieten van de belastingvri... - De Standaard


Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :