Landal GreenParks

dinsdag 23 mei 2017

Ik werk nog en mijn partner overlijdt: heb ik recht op een pensioen? | Delta Lloyd - Kapitale Vragen

Wij hebben nu de meeste gevallen in verband met het pensioen onderzocht. Er blijven wel toch nog enkele andere situaties, zoals het overlijden van de partner. Wat gebeurt er in zulk geval? Heb ik dan recht op een pensioen? Heeft de weduwe/weduwnaar recht op een pensioen van de overleden partner? De langstlevende partner kan inderdaad aanspraak maken op een overlevingspensioen of een overgangsuitkering. Het overlevingspensioen

Ik werk nog en mijn partner overlijdt: heb ik recht op een pensioen? | Delta Lloyd - Kapitale Vragen
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks