Landal GreenParks

dinsdag 30 mei 2017

Ik ben met pensioen en wil in het buitenland van mijn oude dag genieten. Hoe zit het dan met mijn pensioen? | Delta Lloyd

Velen van onze gepensioneerde medeburgers zouden graag in het buitenland hun pensioen willen genieten. Zij hebben genoeg van het miezerig weer van bij ons! Enkele decennia geleden was dit nog ondenkbaar. Nu verblijven meer dan 40.000 van onze gepensioneerde landgenoten permanent in het buitenland. En elk jaar vertrekken nog meer Belgische pensioengerechtigden naar het buitenland! Daarnaast worden er 136.000 pensioenen uit ons land uitbetaald aan personen die de nationaliteit hebben van het land waar ze verblijven. Wat moet men doen om in het buitenland een Belgisch pensioen te genieten? Het spreekt vanzelf dat het gemakkelijker is naar een Europees land te verhuizen, dan erbuiten. We moeten verschillende gevallen onderscheiden: je verhuist naar het buitenland na je pensioen, of je verblijft reeds in het buitenland op het ogenblik van je pensioen.

Ik ben met pensioen en wil in het buitenland van mijn oude dag genieten. Hoe zit het dan met mijn pensioen? | Delta Lloyd - Kapitale Vragen
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks