Landal GreenParks

maandag 4 juli 2016

Moet ik werken tot de dag dat ik 65 word om minder belastingen te betalen op mijn groepsverzekering ? - De Standaard

In uw rubriek heb ik gelezen dat ik actief moet blijven tot ik 65 jaar ben om mijn groepsverzekering te kunnen opnemen tegen het laagste belastingtarief van 10 procent. Moet ik daarvoor werken tot de dag van mijn 65ste verjaardag of is het voldoende om te werken tot het jaar waarin ik 65 word? Dat is het ­geval in januari 2017, maar ik dacht eraan om al op 1 januari 2017 met pensioen te gaan. Gelden diezelfde voorwaarden ook voor het VAPZ en een individuele pensioentoezegging?

Moet ik werken tot de dag dat ik 65 word om minder belastin... - De Standaard
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks