Landal GreenParks

vrijdag 5 december 2014

Kan een persoonlijke overeenkomst die gelijkloopt met de groepsverzekering behouden worden na een vertrek ? - Assuralia

Ik ga weg bij mijn werkgever en bijgevolg zal mijn groepsverzekering in waakstand gezet worden. Met deze groepsverzekering kon ik echter persoonlijke contracten onderschrijven, wat ik gedaan heb. Ik zou graag premies willen blijven storten in deze persoonlijke contracten. Bestaat er een risico op het terugschroeven van deze contracten wanneer ik wegga bij mijn werkgever?


Assuralia: Kan een persoonlijke overeenkomst die gelijkloopt met de groepsverzekering behouden worden na een vertrek ?
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks