Landal GreenParks

zaterdag 24 september 2016

Pensioengids 2016 , vandaag bij de Tijd

Om het wet­te­lijk pen­si­oen­stel­sel te ga­ran­de­ren, voer­de de re­ge­ring-Mi­chel een aan­tal her­vor­min­gen door. Die moe­ten toe­la­ten dat ook wie in de toe­komst met pen­si­oen gaat, nog een de­ge­lijk wet­te­lijk pen­si­oen krijgt. Al zal dat lang niet vol­staan om zon­der fi­nan­ciële zor­gen van uw oude dag te ge­nie­ten. Wat weet u over die her­vor­min­gen? En hoe pa­raat is uw ken­nis over het aan­vul­lend pen­si­oen?
  • Uw pensioen in 100 vragen
  • Op welke leeftijd zal ik nu met pensioen mogen?
  • Hoeveel brengt mijn groepsverzekering op?
  • Ik ben zelfstandige. Hoe kan ik mijn wettelijk pensioen aanvullen?
  • enz.

U vindt de Pensioengids vandaag, zaterdag,  bij de Tijd.
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks