Landal GreenParks

maandag 23 maart 2015

Kan ik als gepensioneerde nog deskundige opdrachten aannemen zonder btw-nummer? - De Standaard

Tot mijn 65ste heb ik als zelfstandige gewerkt. Daarvoor ontvang ik nu een gezinspensioen van ongeveer 1.650 euro per maand. Ik heb daarna nog twee jaar verder gewerkt via een vennootschap die ik heb vereffend in september 2014 wegens de belastingverhoging voor liquidatiepremies. Ik krijg nog regelmatig vraag naar deskundige opdrachten. Onder welke voorwaarden kan ik die opdrachten uitvoeren zonder te beschikken over een ondernemingsnummer of btw-nummer?

Kan ik als gepensioneerde nog deskundige opdrachten aannemen... - De Standaard
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks