Landal GreenParks

woensdag 15 oktober 2014

'Jongeren hebben geen belang bij een hogere pensioenleeftijd' - Vrije Tribune - Olivier Pintelon - Knack.be

De dertigers van nu zullen langer moeten bijdragen aan het pensioenstelsel om de huidige pensioenen te betalen. Daartegenover staat evenwel niet de garantie van een een even genereus pensioen, vreest Olivier Pintelon. Verschillende commentatoren stelden gisteren dat een 'verhoging van de pensioenleeftijd onverwacht komt'. Als prille dertige klinkt de boodschap mij nochtans bekend in de oren. Al jaren word ik overspoeld door allerlei rampscenario's over de vergrijzing. De beslissing komt voor mij dan ook totaal niet onverwacht. Maar ik denk niet dat mijn generatie daar baat bij heeft.

'Jongeren hebben geen belang bij een hogere pensioenleeftijd' - België - Knack.be
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks