Landal GreenParks

maandag 7 april 2014

"Ik ben ontgoocheld over de huidige pensioenregeling" - Netto.be

Emiel Van Broekhoven (72) is zowel de peetvader van personal finance als de geestelijke vader van het pensioensparen in ons land. Hij laat zijn geld niet dikwijls rollen.

‘Het wettelijk pensioen van een gewoon hoogleraar is relatief heel goed. Toch ben ik ontgoocheld over de huidige pensioenregeling. Waarom mag ik na 65 niet blijven werken zoals mijn collega’s in het buitenland of elke arbeider? Ik heb 46 jaar gewerkt en nooit op kosten geleefd van de staat. Toch telt een deel van mijn loopbaan niet mee in de kredietberekening omdat ik zeven jaar in het buitenland heb gewerkt.’


Netto.be
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij :
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Familus - 149 euro korting
Jobaanbiedingen mogelijk dankzij : Landal GreenParks